środa, 25 lipca 2012

Summer Paradise!


Grouplove - Tongue Tied (Gigamesh Remix)


Hola Chicos!
Tutaj Sonja się melduje :)
Wróciłam z Niemiec, bardzo, baaardzo ale to bardzo mi się podobało. Razem z Jessicą byłyśmy 2 tygodnie w Düsseldorfie :) Wspaniałe miasto, genialne widoki i super zabawa! Ale najlepsze chyba były zakupy! Kupiłam tyle ciuchów, że ciężko jest mi je teraz w szafie pomieścić! Takich przecen chyba nigdy nie widziałam, i aż ciężko było z nich nie skorzystać :) A do listy moich ulubionych sklepów z pewnością mogę dodać Ginę Tricot! Jeżeli kiedykolwiek będziecie miały okazję do niego zajrzeć, to nie przejdźcie obok niego obojętnie, obiecuję, że nie będziecie żałować :)
Poza tym w pamięci zapadnie mi na pewno Kirmes, czyli masa karuzel i kolejek górskich! Nie pamiętam, kiedy się ostatnio tak dobrze bawiłam jak tam, no i krzyczałam ze strachu...;)

Na razie zostaję w naszym małym miasteczku i przygotowuję się do mojej sierpniowej imprezy, a dziewczyny leżą sobie teraz na plaży w San Marino i przesyłają Wam gorące pozdrowienia :) Czekam niecierpliwie na ich powrót, a tymczasem dodaję kilka zdjęć Düsseldorfu i letnich inspiracji :)
Hasta luego!
















1 komentarz:

  1. Thank you for commenting and visiting my blog! Like yours too! Ofcourse we can follow each other. Let me know once you do, that way I’ll follow you back! Waiting for you!

    Have a nice day, xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń