środa, 25 lipca 2012

Summer Paradise!


Grouplove - Tongue Tied (Gigamesh Remix)


Hola Chicos!
Tutaj Sonja się melduje :)
Wróciłam z Niemiec, bardzo, baaardzo ale to bardzo mi się podobało. Razem z Jessicą byłyśmy 2 tygodnie w Düsseldorfie :) Wspaniałe miasto, genialne widoki i super zabawa! Ale najlepsze chyba były zakupy! Kupiłam tyle ciuchów, że ciężko jest mi je teraz w szafie pomieścić! Takich przecen chyba nigdy nie widziałam, i aż ciężko było z nich nie skorzystać :) A do listy moich ulubionych sklepów z pewnością mogę dodać Ginę Tricot! Jeżeli kiedykolwiek będziecie miały okazję do niego zajrzeć, to nie przejdźcie obok niego obojętnie, obiecuję, że nie będziecie żałować :)
Poza tym w pamięci zapadnie mi na pewno Kirmes, czyli masa karuzel i kolejek górskich! Nie pamiętam, kiedy się ostatnio tak dobrze bawiłam jak tam, no i krzyczałam ze strachu...;)

Na razie zostaję w naszym małym miasteczku i przygotowuję się do mojej sierpniowej imprezy, a dziewczyny leżą sobie teraz na plaży w San Marino i przesyłają Wam gorące pozdrowienia :) Czekam niecierpliwie na ich powrót, a tymczasem dodaję kilka zdjęć Düsseldorfu i letnich inspiracji :)
Hasta luego!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz